VÅR!!

Så många vårtecken i dag! Underbart..! Har precis gått m Kimba o Lord i byn. Kimba bajsade o jag satte henne vid vägkanten för o ta upp efter oss så var där en kvinna i huset mittemot som kom ut springandes för hon tyckte Kimba var så läcker o hon tyckte det var coolt att jag satte henne för o plocka upp. Hihi, sen stod vi där o pratade o hon visade oss armband hon höll på o göra o att hon skulle ha sin atelje öppen vid påsk, kasnke kommer dit o hälsar på =P
Rundan m Kimba gick bra! Träningen börjar ge resultat. Fortfarande långt från så som jag vill ha det men känns ändå som om vi e på god väg :)



"Snödroppar :)!"



"Den första nyckelpigan vi sett i år :)!"

Nu längtar jag tills att jag ser att detta vädret håller i sig för då ska Kimbas rakas ner :)



"Sötis :) Hennes underbara o ojämna öron!"



"Busehund!"



"Tycker hon e så charmig korthårig :)!"

Kommentarer
Postat av: gila

Fina bilder! Vem var de som kom ut?? :/ Och NAJ låt henne ha kvar sin päls!!!

2009-02-28 @ 13:03:44
URL: http://levdindrom.blogg.se/
Postat av: mamma

Kimba är den vackraste hund jag sett, älskar henne så. Du får inte raka lika mycke som i fjor. Ja äntligen är det snart vår.

2009-02-28 @ 14:12:34
Postat av: Pappa

Så söt fluffs var när hon var nyrakad,vänta bara tills det blir varmare och raka henne.

2009-03-01 @ 10:01:20
Postat av: Stenis

Söthund xD

svar: Visst är den!?

2009-03-01 @ 11:17:23
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: Lord

SPRING! Yay ^^ Fina bilder :) Våren e härlig o så e Kimba! :D

2009-03-02 @ 20:40:57
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0