Teba!

I dag körde jag hemifrån vid 7 o var i hässleholm 8,45. 1 h o 45 min.. Det som annars brukar ta 1 h o 15 min. Ajja, jag kom upp, var på ams-mötet. Sen körde jag hem till Lord =) Var där en stund men det blev inte så länge för han skulle jobba o innan dess till sin farfar :)
På vägen hem stannade jag till på teba. O som alltid annars går dte ju inte att gå in dör o INTE handla. Så än en gång kom jag ut m en påse full. Han som tog betalde frågade, "Så du hittade lite skoj du också..?" Så svarade jag något i stil med att det inte är så lätt att gå in för att bara "titta". Vilket han då givevis tyckte var bra =P



"1 matskål til Cocos, leversnittar, leksakstidning, snitslar till spår o 2 apportbockar!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Fina saker! :D Tack för du kom inom :) Kul o träffa dig!

2009-02-05 @ 19:36:01
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: gila

Men skojar du?? Han är ju snart fullvuxen? :/ Hahaha

2009-02-05 @ 21:58:07
URL: http://levdindrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0