Shoppat o tränat!

Fick ett mail från Arken Zoo idag. Om lite kunderbjudande så jag körde till arken innan jag skulle bege mig till Svedala för o träna vardagslydnad m folket där!
O så klart blev det lite handlat..! De hade extra pris på levergodis, så det blev en påse sånt! Även en antidragsele, inte för jag ska använda den men nu har jag en.. kanske när mamma o pappa ska gå m henne så kan de använda den. O köpte även en springsele, sån jag sätter runt min midja o ett koppel till hunden tills när man ex ska springa m hunden. Skulle ha kostar runt 700 nånting o det kostade 350 ca. Det var skoj! :D sen blev dte väl liite annat också =P



"Shopping!"


Sen körde jag hem, hämtade Kimba o klädde mig varmt sen körde vil till Svedala för o träna lite. Det gick bra. Gjorde inkallningsövningar med massor utav störning o det gick super för alla! Sen även mötesövningar, vilket också gick väldigt bra och sen gå slalom mellan varann o det gick bra!! :D
Sen ville Malin och en träningskompis ill henne prova platssittning när det kastades dummiesar runt omkring. Det var väldigt intressant tyckte Kimba. Hon ville knappt sitta kvar o när dte blev för jobbigt kom där små gnyende. O som hon älskade att hämta de!! :D Kanske nåt för Kimba.. Nu får jag tänka ut nån skoj övning m såna. Inte så skoj o bara stå o kasta o hämta =P kanske kan använda det till nåt mer?



"Birgitta o Curry!"



"Malin o Guinness!"



"Anna lagar Pelles koppel!"



"Malins träningskompis m Molly!"

Kommentarer
Postat av: Lord

kul o shoppa när det e billigt! :D Sånt fint väder ni fick träna i, iaf på bild :) haha

2009-02-20 @ 00:03:45
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Verkar ha varit en bra träning! Du... var ligger Arken Zoo?

Kram å ha en fin helg... jag skall jobba hela helgen : (

2009-02-20 @ 10:15:43
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Stenis

heej! vad kul! Visste inte ens att du hade blogg! =D

2009-02-20 @ 13:21:40
URL: http://steniiis.blogg.se/
Postat av: sandra

jag skulle också behöva en sån där springsele! inte för att jag någonsin springer med casper men det hade varit kul att testa. ;) man borde ju kunna använda den annars också kanske.. eller?

2009-02-20 @ 18:09:29
URL: http://mitsou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0