Mindre bra dag..

I dag vaknade jag m megaont o min vänstra hand. Vet inte vad jag gjort så mamma la om ett bandage o nu framåt kvällen har det bara känts värre, det gick upp i armbågen o axeln. Just nu känns det bättre. Jag har blivit lite kinkig av det i dag så det har varit mindre bra. Även varit lite allmänt nere, men nog om det!
Jag o min syster var inne o bokade tid för tattoodags! Den 17 februari gäller det! Så när jag var på väg hem smsade Anna. Hon hade GLÖMT betala in anmälninsgavgiften till sydskk så hon följde inte m till Strecha din hun dpå kvällen. Vilket hon borde efersom hon var anmäld o det var många som inte betalt o nu tog du upp 1 plats m hund som nån annan kunde haft m sig! Så skäms på dig att du inte följde m ändå!!
Men annars var dte väldigt intressant! Kimb skötte sig ypperligt perfekt! Hon var stencool! O Ingela som höll i det tyckte vi hade ett bra band till varann o Kimba hade full tillit när jag höll på o böja o sträcka hennes ben! Det var väldigt skoj faktiskt o jag e glad att jag körde dit ändå!
Så nu när jag kom hem e jag mycket gladare o mår lite bättre mycket eftersom Kimba var så duktig o underbar. O sen även prata m andra folk o främst tänka på andra saker!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Alla kan vi ha dåliga dagar ibland, men det är väl tur att det inte är alltför ofta! Hoppas din hand blir bra snart igen.

Som jag skrattade när jag lästa att Anna GLÖMT betala.....det är inte bara jag som är glömsk hihi....

När Ante e hemma igen kan jag oxå följa med på såna kvällsaktiviteter =). Kram!

2009-02-04 @ 07:10:56
URL: http://lucaswilner.blogspot.com
Postat av: Anna & Pelle

Phu, du anar inte vad jag ringde till sydskånska kennelklubben... Räcker 30 gånger? Ingen svarar. Åsså kommer det fler som inte betalt!!! Jag blir så arg, inte på mig utan på dem. Buuu!

Pelle och jag kom sent in till veterinären, halv sex, så det hade blivit stress delux.

Hoppas att din hand blir bättre, verkar skumt!

Kramen på dig, hoppas humöret vänder!

2009-02-04 @ 07:52:14
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Låter nyttigt o kunna hjälpa stretcha sin hund, bra o kunna det o säkert kul m :D Hoppas du mår bättre i din arm! :)

2009-02-04 @ 09:17:32
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: mamma

Bra att du tar dig för att hitta på saker och träffa andra, det är nyttigt. Din hund är bäst.

Kul med småkurser om kvällarna. kram på dej.

2009-02-04 @ 11:07:56
Postat av: Tuula

Här kommer lite som kanske muntrar upp dig.

Jag har utmanat dig, gå in och läs i min blogg.

Hoppas du tycker det här är lite kul. kram Tuula

2009-02-04 @ 20:21:24
URL: http://www.perroflickorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0