åhhåhh..!!

Gick bra o jobba m pappa, sen kom jag hem, var hemma i 15 min sen kom Pelle för jag skulle vara Pellevakt. Lite bus m Kimba först men det fick vi lugnat henne o sen gick det super.!
Sen skulle jag o Gisela på en provtimme på gymmet. Så nu har vi fått vars ett träningsprogram o fått maskinerna visade så nu tusan ska det tränas! Nästa träningstillfälle e på onsdag!
Kom hem sen, åt o gick en liten kisserunda m Pelle. Sen satt jag o kollade på de o förberedde lite inför talarskolan på onsdag. Sen ringde Anna när de var på väg hem o då traskade jag ner m Pelle så pratade vi lite o sen gick jag kvällsrundan m Kimba o nu ska jag sova.. Jag e trött!!



"Pelle o Kimba!"



"Pelle, Kimba o Cocos.. Mysigt m många hundar!!"



"Passar jag m en brun labbis? Blir kasnke en sån i framtiden.!"

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

KLART ATT DU PASSAR MED EN BRUN LABBE!!! =)

Är så tacksam för att du ville passa Pelle, kändes tryggt.

Tusen och åter tusen tack!

Kramen

2009-02-24 @ 07:56:24
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Kul att du fick passa honom, han e väldigt fin :) Vad kollar alla hundarna på i den näst sista bilden? ;O

2009-02-24 @ 09:22:54
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Monica / Bonizas Hundskola

Åhhh så kul att se Pelle igen. Det var längesedan han och matte gick på min hundskola. Vad fick jag mer se???? Jo, en underbar schappe!!!! Dessa härliga underbara hundar. och urmysiga Kimba!

2009-02-25 @ 11:11:23
URL: http://www.metrobloggen.se/chiasvalpar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0