Mardröm!

I natt vaknade jag av att jag storgrät!! Det var så fruktansvärt verkligt. Allt stämde! Jag hade jobbat och kommit hem, packat min väska, duschat, lastat in Kimba i bilen (det enda som inte stämde) o sen skulle jag köra upp till Lord. Men jag hade ingen bensin i min bil så jag skulle köra inom Jet vid Jägersro som jag brukar o först tanka innan jag körde vidare.
Så körde där in en bil efter mig o när jag började tanka kom de av o skulle råna mig. De frågade efter mobil, plånbok o allt sånt, sen tog de mina bilnycklar. Då sa jag till de att de får ta precis VAD de vill men snälla släppt ut Kimba till mig. Men icke!!

Så där försvann de iväg m allt jag hade inklusive min hund! Jag var förstörd!! USCH! Som tur var var det bara en dröm men en väldigt dålig sådan!

Kommentarer
Postat av: Lord

ojj, vilken dröm... sån tur det bara var en dröm :)

2009-12-12 @ 15:01:48
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Men usch vad obehagligt!!!! Tur det inte var på riktigt. Drömmar är nog till för att kanalisera ut ens rädslor... klart du är rädd att förlora fina Kimba!!! Tack för en mysig, men blöt, promenad häromdagen!!!



KRAM : )

2009-12-13 @ 02:16:16
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Camilla

Ja fy vad hemskt! :( Jag har också haft liknande drömmar och det är verkligen obehagligt! Man vaknar och tårarna bara sprutar för det känns så verkligt. Då är det skönt att få upp vovven hos sig i sängen så man kan somna om klappandes den mjuka pälsen :)

2009-12-14 @ 08:27:07
URL: http://nouchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0