Lite bilder!



"Min bil när jag kom ut till den för några dagar sen!"



"Maten som jag åt när vi hade hälsat på Wibbe, det var gooooott!"



"Man kan ha så himla skoj på en lekplats!"



"Min vackra! Lite läskigt var det när mc:n rörde på sig under hennes tassar!"



"jag m våra myshundar!"



"Jag har även provbakat efterrätten jag ska bjuda på på nyårsafton. Den blev ganska god, lite små justeringar o sen tusan!"



"Pappa o Cocos som myser i soffan!"



"Bäddade rent min säng för några dagar sen! Är så mysigt o sova i en renbäddad säng!"


Kommentarer
Postat av: Anna o Pelle

Hoppas din bil fått lite mer snö på sig nu!

Hahaha, skojjig bild på nyårs-efterrätten! Man blir ju väldigt nyfiken...

Håller med, det är så mysigt att krypa ner i en renbäddad säng, speciellt om man själv är nyduschad också. AAaaahhhh!

2009-12-16 @ 20:06:31
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lord

Fina bilder :D Intressant bakelse xD Hoppas det blir stjärnklart den nyårsdagen haha

2009-12-17 @ 06:54:44
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0