Veterinären ringde!

Lena ringde precis o sa att Kimba har en halvjobbig bacill i örat, den var inte jättejobbig utan bara halvjobbig. O de örondroppar hon får nu ska hjälpa, vilket det har gjort också en del, men hon kliar sig fortfarande o skakar på huvudet. Visserliggen har hon inte fått de i 10 dagar som hon skulle utan det e 7de dagen  så det kanske blir bättre o bättre får jag hoppas. Har iaf fått en tid på tisdag eftersom det inte e bra än. Kanske avbokar den om det blir bättre under helgen.

Nu sitter jag o väntar på att tiden ska gå, ska ner till sunds på inskrivning eftersom jag ska börja läsa upp mina betyg. Känns jobbigt att komma tillbaka till den skolan, har inga bra minnen därifrån alls. USCH! Ajja, får försöka tänka positivt, om 4 månader slutar jag därifrån igen!

Hej hopp så länge!

Kommentarer
Postat av: Linda (utan Cookie denna gang)

Hej hej!

Jassa min hund kissar pa dig....undrar om hon kommer att kissa pa mig nu när jag kommer hem efter en veckas franvaro =). Hoppas Kimba blir bra i sitt lilla bacill-öra snart, Molly har oxa haft mycket besvär men blev bra av mediciner. Hoppas vi ses snart,kram!

2009-08-21 @ 10:49:25
URL: http://lucaswilner.blogspot.com
Postat av: Lord

usch, jobbigt när det kliar mkt i öronen, hoppas det hjälper :) Du kommer nog trivas på Sunds, det e bara 4 månader :)

2009-08-21 @ 11:19:23
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna

Tråkigt att komma tillbaka till ett ställe med dåliga minnen, men kanske du får bättre minnen denna gången? Hoppas det!

2009-08-23 @ 11:34:06
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0