Rallytävling i HBG + Pellevakt!

I går åkte jag, Lord o Camilla till Helsingborg för o tävla i Rallylydnad. Det gick väldigt bra. Camillas debut var skitbra! Tyvärr gjorde hon ett störigt förarfel som gav -10 poäng (been there, done that!) så jag vet precis hur det känns, men de hamnade på braiga 88 poäng!
För mig o Kimba gick det också bra. Trots att Kimba kändes väldigt seg. Men vi fick 93 poäng o slutade på en 3e placering :)



"Camilla o Nouchi!"



"De igen, Ni var så himla duktiga!"




"Jag o Kimba!"



"Vi igen!"



"Åhh vad jag var glad då!"



"På prispallen!"

Tack Lord o Camilla som fotade o filmade o stöttade! Värt hur mycket som helst. O även jätteskoj Camilla att du ville följa m! :)

På eftermiddagen/kvällen kom Anna o Peter o lämnade lille Pelle. Vi fick äran o vara Pellevekt, vilket vi mer än gärna är! Från början så var det inte så skoj, men när jag väl fann hans hjärta via maten så blev han glad! :D



"Här låg han de första 1½ timmen!"



"Sen när våra hundar fick mat så fick han en knäckebrödsmacka m leverpastej o korv på o sen var han också på hugget :)!"



"Ville ha storleksskillnaden på Kimba o Pelle. Den e en del ;D!"


Kommentarer
Postat av: Pelle

Hej Pamela, Lord, Kimba och Coccos! Tack för att jag fick komma och hälsa på er. Kände mig lite nere först men sen när jag fick den dära goa mackan kändes allting mycket lättare och roligare...

Nu ska jag bara försöka få min matte o husse att göra lika goa knäckemackor... De ger mig nämligen knäckemacka UTAN leverpastej o korv... jädrans snålisar!

Ha det bra och supermycket grattis till fina poäng i rally och till LP1 idag!!! Sa jag ju, Kimba! ;)

2009-08-30 @ 19:23:56
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Lookie

Grattis grattis till fina poäng i rallyn, ni är så duktiga, jag e very imponerad! Kramar =)

2009-08-30 @ 21:12:24
Postat av: Camilla

Tack snälla Pamela för att vi fick följa med, både Nouchi & jag tyckte det var jättekul att tävla Rally! Och det var så skönt att få tänka på nåt annat och ha lite skoj mitt i ledsamheten. Kram!

2009-08-31 @ 08:22:58
URL: http://nouchi.blogg.se/
Postat av: Lord

Grattis Camilla & Pamela, ni var bägge jätteduktiga! :D Och Pelle var ju jättekul o passa m! :)

2009-08-31 @ 12:54:14
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0