önskar så mycket...

I dag blev jag givitvis glad för mitt LP 1. Något som jag kämpat för länge. Är så himla glad för min Kimba. Hade aldrig kunnat ha en bättre första hund! Men jag hade faktiskt kunnat ha en bättre uppfödare. Idag har jag iaf mailat henne o berättat vi äntligen tagit vårat efterlängtade LP1. Jag förväntar mig inget svar men det hade absolut varit skoj om hon visade åtminstone litelite intresse :)
Dessa bilder skickade jag med:



"Första 1a priset m 3 placering i Svalöv!"



"Jag m mitt 3 pris från Helsingborg!"



"3 plcering på gårdagens rally!"



"2 placering m 1a pris + LP1!"


Kommentarer
Postat av: Camilla

Wow vad snygga ni var på prispallen du och Malin! :) Du & Kimba är så otroligt duktiga som tränar och tävlar med sådana framgångar trots en ointresserad uppfödare :( Det är så synd att Kimba råkade födas hos just henne, de flesta briarduppfödare hade blivit överlyckliga om en av deras valpar hade hamnat hos en så ambitiös ägare som du :) Men är Kimba en jättefin hund, och du har ju alltid din hejarklack från Svedala BK ;) Kram

2009-08-31 @ 08:43:25
URL: http://nouchi.blogg.se/
Postat av: Lookie

Kimbas uppfödare kan ju inte vara annat än stolt över en så fin och duktig hund som blivit visad rätta vägen av sin enormt kompetenta och engagerade matte! Det finns inte många som du Pamela, bara så du vet! Go on! Kramar

2009-08-31 @ 11:03:38
Postat av: Lord

Som ni kämpat och som det lönar sig o kämpa! Kimbas uppfödare borde skämmas... Grattis till LP1 och kämpa vidare! :D

2009-08-31 @ 13:00:27
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Som jag har sagt till dig innan: du får en labbe av oss när som helst... Mer kompetent och duktig hundägare/tränare får man banne mig leta efter! Synd att uppfödaren verkar vara en idiot!

2009-08-31 @ 17:09:01
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Karolin

Fina bilder du valde till mailet! :) Hoppas hoppas att hon bryr sig!!.



Jag tycker iaf att ni är superduktiga :D ^^

2009-09-01 @ 19:32:33
URL: http://www.hemiorambo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0