No returno!!

Nu har jag varit inne o bokat tågresa till och från Vallentuna. Åker upp den 30 Oktober (fredag) och kommer hem den 2 November (måndag). Åker Malmö C- Stockholm- Uppland
Jag ska nämligen upp på en kurs för Tony Knight (Jan Fennells son) och få reda på ännu mer informatiln om Amichen Bonding. Ska bli så himla intressant!
Såna saker man borde börja med när valpen kommer hem för att få det ultimata relationen på rätt sätt. Men bättre sent än aldrig!
Jag har även bokat vandrarhem så jag har nånstans att sova!

Kommentarer
Postat av: Lord

Kul att du ska dit! :D Hoppas verkligen det e värt pengarna! :)

2009-08-12 @ 11:57:32
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Malin

Det här är ju jättehäftigt. Du måste berätta sen om allt bra du lärt dig.

Malin

2009-08-12 @ 17:23:06
URL: http://apintofguinness.blogspot.com
Postat av: Emam

Gud vad kul att du ska på kurs =) Micke berättade lite om den sist jga träffade honom, verkar intressant!

Ehm, jag har blivit opererad för mina ledband, dom är av till hälften... men nu börjar det bli bättre :) jätte skönt, känner mig dock helt "liten" utan bandaget, det känns lite instablit. Men det blir väl bättre!

Ha det bra!

2009-08-12 @ 20:22:15
Postat av: Birgitta

Nu är jag riktigt avundsjuk. Lite grön i ansiktet faktiskt. Du får dela med dig av dina kunskaper när du kommer hem.



2009-08-13 @ 09:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0