Första valptillfället!

I dag hämtade jag Anna vid 18. Sen körde vi till Bruks för att första riktiga valptillfället startade idag :) Men först blev jag nerkissade av en liten Kaka o sen körde vi till svedala. DÄr skulle jag möta en från Oxie så jag fick fler rallyskyltar till allylydnaden :) Det ska bli skoj!
När vi körde ner på grusplanen så tyckte vi de var så flitiga att de var 30 min för tidiga, men så kom vi på att vi startade 30 min innan xD hoppas, ajja, nu vet vi det till nästa gång =P
Vi delade iaf in de i 4 grupper, jag hade hand om gruppen "sitt". Ganska lätt för alla kunde det redan =P Så det blev att vi pratade lite annat också!
Så nu ska vi träffas på lördag o köra lite nosarbete o hantering o då ska jag prata om hantering o skötsel, blev klar idag m det jag ska prata om. =) Ska öva för mamma o pappa imorgon :)

På vägen hem pratade jag o Anna om att vi ska starta ett band! Jag på trummor, Anna på sång o triangel, Peter på gitarr, Linda på keyboard o Ante på sång. Peter du ska även lär Anna bas så ska hon spela det! Låter väl bra?! :D haha Vill spela!

Kommentarer
Postat av: Lord

Låter kul! :D Speciellt att ni ska starta ett band! :D Hoppas se en spelning snart då ^^

2009-08-20 @ 23:34:56
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna "the basplayer"

Hahaha, jag bävar för den dagen vi eventuellt har en spelning... Det får bli för de närmast sörjande, hahahaha! Jag är nog ingen bra bas spelare, hihihi!

2009-08-21 @ 10:01:58
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0