Rallytävling i Oxie!!

I dag har jag varit o tävlat i Oxie! Kimba verkade väldigt taggad i början o vi gick på Oxies bk ganska länge innan allt började mest för hon skulle haft tid på sig o "Luktat av" sig. Sen anmälde vi o sen var det dags att gå banan, den var inte så klurig faktiskt tyckte jag. Vi fick startnummer 9! Jenny, Karins dotter skulle också tävla m deras labbehund Ronja. Kul när där e fler man känner. Det var trevligt. Lord o mamma var också där o det gick super m Cocos dag! Anna dök också upp o kollade, jätteskoj!!!
Sen blev det min tur o jag tyckte faktiskt att det gick bra. Vet ju vissa saker som alltid kunde gått bättre men i det stora hela gick det väl bra, jag blev nöjd! Kimba snusade inte så mycket på marken, däremot var det något hon vittrade i luften på ena sidan som var spännande. (film kommer senare).
För min del slutade det på en 4:e plats m poäng 86. För Jennys del slutade hon på 2:a plats på 95(!) poäng! Bra jobbat! Grattis!



"Jenny o Ronja i tysksvängen!"



"De igen!"



"Jag o Kimba i 270* höger. Kimba vädrar nåt till höger!"



"Vi har precis kommit ut från slalomen!"



"Vi under 1,2,3 steg framåt!"



"Nu e vi på väg ut från banan för man får inte leka, ge godis eller ta i hunden innan för banan så det e säkrast o komma utanför först!"



"Lille Ronja :) Hon trodde jag skulle ta korv i fickan men det var min kamera jag skulle ta,  Tror hon blev lite besviken =P!"



"Mamma, Anna, Cocos o Kimba. Anna fick vara Kimba vakt. Tack!"

~*~*~*Tack Lord för du ville fotografera o filma idag igen!!!~*~*~*

Kommentarer
Postat av: Lord

Det gick jättebra för er bägge! :D Du o Kimba var jätteduktiga ^^ Grattis till 4e plats! :D Jag filmar o fottar gärna :)

2009-04-19 @ 20:18:56
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0