Spår hemma!

I dag har jag verkligen haft fullt upp hela tiden! Gjort alla möjliga saker o så =) Men nu i kväll hade jag spelat in lite i min "hemmastudio" o så gick dte itne alls bra så jag blev irriterad o gick ut i hagen o la ut ett spår till Kimba.
När vi väl skulle gå ut o spåra upp det så hade vinden vänt lite o man märkte att hon vädrade mina köttbullar i luften, men jag stod stilla o gick bara framåt när näsan var i marken. Det gick ändå väldigt bra tyckte jag. Hon började spåra mitt spår innan vi väl kom ut där jag hade lagt det. Altså hon spårade hela vägen tills där spåret började. Men annars gick det bra =) Ska lägga ett till i morgon så får jag hoppas att vinden håller sig lite bättre =P

Kommentarer
Postat av: Lord

Skojj att hon fixade spåret, det kommer bli en baggis för henne ^^ Mindre kul att det gick dåligt på inspelningen...

2008-09-29 @ 22:04:57
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0