Happilyhappy!! :D:D

Nu har jag varit ute o powerwalkat m Kimba, eller ja ungefär.. Vi hade varit hos morfar nere i byn o Kimba var lite jobbig i kopplet så hon var rastad, kissad o bajsad o så tänkte jag att jag kan lika gärna gå en runda när jag väl e ute o går o då tusan höll vi ett högt tempo. Där var inte tid för snusa eller göra något behov utan vi bara gick.. Hon verkade nog att tycka dte var skoj, fast lite sur blev hon när hon itne fick hoppa o busa mot katten då jag låssades som om den inte fanns o bara gick. Sista biten hem fick hon lov i kissa på. När vi kom hem var både hon o jag lika trötta xD haha

Annat skoj var att jag har fått tag på ett nummer. Så ringde jag dit, presenterade mig o frågade om hon höll på m fårvallning m hund o så. Jättetrevlig tjej/dam/kvinna jag pratade m o det hade hon. På lördag skulle en kurs börja men då har jag ju spår så därför hade hon lite så, "prova-på". De 2-3 första ggr verkar de inte kunna valla sa hon men iaf så bestämde vi att på onsdag kl 19.00 ska jag vara hos henne för då ska vi se om hon är intresserad o hur det går o efter det ska vi prata o bestämma hur vi ska fortsätta! :D Jätteskoj!! Äntligen!

Så nu är jag happilyhappy!! :D

Kommentarer
Postat av: Lord

haha, där fick Kimba det svårt när hon såg Kisen :P Jättekul att du ska på vallningssaken! ;D Verkligen, se till att uppdatera m bilder då! :D

2008-09-16 @ 22:38:00
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Vad spännande! Hoppas att ni kommer trivas på kursen och att det blir roligt! Skönt att höra att Kimba mår bättre o bättre. Ha det gott!

2008-09-17 @ 08:51:02
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0