Äntligen.. igen!! :D

I går vad jag på bruks. Kimba var jätteduktig o det gick superbra för oss. Hon e verkligen taggad nu så nu ska vi ta dte lugnt o försöka behålla det så länge som möjligt! :D Annars var dte väl okej, hände lite saker som gjorde mig lite nere o lessen men ska ändå fortsätta o bita i hopa för vi lär oss alltid något nytt o lite bra tips iaf o sen e det bra träning i övrigt!

I dag så försvann ruvan på Kimbas mage, eller mamma drog av sistan för den biten som satt kvar fast satt fast hennes hår. Såret o alltihop ser väldigt bra ut. Så i dag gick vi månstorpsrundan o då var hon lös! Shit vilken hund! Hon var så duktig o hon tyckte det var så härligt! O sen gick det skiitbra i kopplet också. Så glad för henne! :D

Ska inte på vallning i dag eftersom i morgon skulle vi egentligen hämta Cocos men eftersom det är 60 mil dit så blev det långt o köra på en dag så då kom mamma på att vi skulle köra til mjölby o sova över o köra de 20 sista milen o sen hämta henne o sen köra hem så blir dte lite mindre, så snart sk vi köra mot Västerås! :D Ska bli skoj m en valpsing! :D Så jag fick ringa upp henne m vallningen så på lördag ska vi dit i stället =) Skoj skoj!

Som vanligt tog jag en del bilder ute på vår promenad =) Tänker lägga in en del bilder! Alltså, ni får säga till om det blir tråkigt eller jobbigt att jag lägger in så många bilder, men jag Älskar o ta bilder o jag Älskar min hund, så nu får antingen stå ut, säga till eller tycka om det :)



"En vilandes Kimba!"



"Hon fick en "tandborste" o då ville hon ligga på gräset o smaska den i sig!"



"Ute på promenad. Lycklig att vara lös... igen!"



"Glad o förvirrad sötis!"



"Min glada snéa fluff!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Shit så skojj att det går så bra! ;D Strunta i alla dumma människor... Skönt att hennes sår äntligen läkt :) Och bilderna är sååå fina!! Speciellt de 2 sista :D

2008-09-17 @ 20:11:10
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Linda och Avanti

Ohhh så söt hon e! Särskilt den när hon ligger å vilar med kudde å allt =). Klart du ska ha bilder me, det e ju trist att läsa en blogg som INTE har några bilder. Vi håller på er! Kraaaaam

2008-09-17 @ 22:09:45
Postat av: gila

MER bilder tycker jag!!! Första bilden nr hon vilar är så jäkla klockren!! Hon ser ut precis som den lyxhund hon är! <3

2008-09-19 @ 16:59:48
URL: http://glorytogila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0