Annorlunda Dagsrunda!

I går var inte en dag som de andra. Hon fick en lång runda, eller en del rundor, både långre o kortare. Det var nämligen så att vi var ute o fågelskådade då o jag hade ingen hundvakt så Kimba fick följa m. Vi gick nere i falsterbo o sen lite i Höllviken o lite i Ljungen. Sen körde vi till Smygehamn på lite olika ställen o sen köpte vi pizza i Skurup o tog m till Svaneholm o satte oss där o åt. Kimba var så duktig hela tiden! Lite skoj för på ett ställe vi var ute o kollade på fåglar o så. Så var det i närheten till en hage, o direkt när vi kom ut blev Kimba tokig o först fattade jag inte varför men när jag såg vad det var för djur i hagen förstod jag... Där var en hel flock m får. O det kommer ju Kimba i håg både hur de såg ut o hur de luktade så det var lite skoj =)



"Kimba som e sugen på pizza, Lord o Simon!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kimba är bäst :) Klona henne om några år till mig.

2008-09-29 @ 14:42:50
Postat av: Lord

Så skojj det var ;D Vi såg mkt kul! :D

2008-09-29 @ 22:03:43
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0