1 dagen hemma..

Fick hem Kimba igår o i natt var det lite jobbigt. Har sovit på en madrass i köket o hon har legat bredvid mig hela natten nästan o då har jag legat o klappat henne o pratat lugnt till henne. Låg hon inte på madrassen så låg hon på golvet precis bredvid, så hon kände det tryggt att jag låg ute hos henne =) så det blev inte mycket sova i natt men några dagar överlever man =)
Så i dag har hon ätit o druckit lite. Hon e lite slö o nere men det kan man förstå. Så fort hon kommer ut på grusvägen sätter hon sig ner o kasar på rumpan o det e ju inte bra, så jag har fått gå massor av runder ute i hagen, för det e bättre om hon nu hinner kasa att hon gör det på gräs i stället. Det tog lång tid innan hon kissade i dag, var ute flera flera gånger innan hon till slut satte sig ner o kunde. Likaså m o bajsa.. Då satte hon sig ner o försökte men fick så ont så hon gnydde till o kollade bak mot rumpan o sprang i väg. Men nu äntligen har hon kunnat det också. Så jobbigt att se på att det gör så ont o inte kunna göra så mycket åt det. Men om ca 10 dagar e hon helt bra o då e det skönt =) Fram tills dess så kommer vi att klara detta :)

Kommentarer
Postat av: Lord

Så synd om henne ;( Tur att hon har dig som stöd så vet hon att det inte är ngt farligt för det hade du aldrig lagt på henne :)

2008-09-04 @ 07:34:07
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0