Spår..

I dag la jag ut 2 spår. Ett kort till Cocos eftersom hon använder sin näsa hela tiden. O sen la jag givetvis ett till Kimba också. Cocos var kasnke 2 meter men så tog jag ut Kimba o platssatte henne under tiden o då kunde Cocos inte koncentrera sig så det gick inte så bra men det gick absolut bättre för Kimba. Spåret hade flyttat sig ca 1 m till vänster för det blåste men då spårade hon där ute i stället o hon följde inte det till 100 % men dock-- Det har inte gått så bra förut så jag e hur glad som helst!! :D Min bästaste hund!

Kommentarer
Postat av: Linda och Avanti

Du är då för söt =). Både med dina kärleksförklaringar till din söta vovve och att du är så snäll å ställer upp med Avanti =).

Förstår att det inte funkar att ha honom hos er, ni har ju valp å Avanti är heller inte den lättaste vovven att ha hand om. Men att du vill hjälpa till med promenader är värt hur mycket som helst kan jag säga! Vi jobbar på en lösning, men som sagt, vi hörs imorgon. Tusen tack iallafall för att du är så go å vill ställa upp, även om det kanske inte gick hela vägen. Kramar till dig å Kimba!

2008-10-01 @ 22:29:19
URL: http://raveonavanti.blogspot.com
Postat av: Lord

Skojj att du lägger ut spår ofta :D o kul att Kimba gillar det ^^

2008-10-01 @ 23:22:47
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0