Promenad i Trelleborg

I dag var jag nere en stund hos Gisela =) Skulle kolla på en sak o då hade jag Kimba m.. Hon älskar katter o nu har de ju Simba =P Jag har aldrig hört Kimba låta som hon gjorde i dag.. Jag undrar vad deras grannar tänkte.. Som hon ylade, gnyllde, småskällde av ren frustration för hon inte fickhälsa på katten xD
Sen när jag var klar där så gick jag en runda i Trelleborg. Vi bara gick o gick o det gick så bra! Hon var så duktig i dag, vi var borta i 1 h o 10 min :) Härligt. Tog så klart lite bilder från rundan! Enjoy!!!



"Våran katt Sam. Härlig stil i soffan! o lite gäspig också :) !"



"Kimba räcker tunga o posar!"



"Sen gäspade hon, sån sötis!"



"Ännu en mysig höstbild på min fluffy!"



"Kimba framför en mölla!"



"O sen Kimba bakom möllan!"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min favorithund :) Men hon var lite rolig idag hos oss, haha har aldrig hört henne så!! Mygod!!

2008-10-31 @ 22:49:25
Postat av: Lord

Så skojj, jag hade velat vara där när hon träffade Simba ;O Kul att det går så bra när ni går ^^ Fina bilder ;D Speciellt höstbilden ^^

2008-11-01 @ 20:27:06
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0