Bruks!

Var på bruks i dag. Det gick väldigt bra. Från början var hon väldigt livlig o busig så det var jätteskoj!
Linförigheten gick okej. Har gått bättre men ska inte klaga!
Sen tog vi 2 hopp. De gick perfekta! Så himla bra var de.
Sen blev det inkallning. Tog 2 st men berömde farten. O sista gången så satte jag henne, gick i från henne o sen gick tillbaka o berömde att hon faktiskt Satt upp.
Sen blev det lite Rutan-träning. Det gick himla bra. Kollade av fall hon hade förstått vad "Rutan" betydde, men dte visste hon inte helt. Gick lite i från mig men var osäker på vart hon skulle hänn så det får vi träna mer på :)
Sen ville jag kolla av hur väl hon kunde läggande under gång eftersom det var X antal månader sen vi provade det, o det gick super! La sig direkt. Kastade sig dock inte ner men tog ingen extra steg :)
Sen blev det apportering *suck*. Det går sakta men säkert :) det e ett skitmoment tycker vi båda men snart har vi ett gripande över apporten! *Yeah*
Sen avsolutade jag m en budföring så hon fick springa lite o få köttbulle för det! Det älskar hon! :D



"Haha, så sant så sant så!"

Kommentarer
Postat av: mamma

Var hittar du alla roliga bilder?

kram mamma

2008-10-22 @ 05:49:26
URL: http://fluffcocos.blogg.se/
Postat av: Lord

Kul att det gick bra! :D Hon e så skojj när hon inte "vill/orkar" göra ngt man säger ;O

2008-10-22 @ 08:45:02
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: gila

Ja, det är dem- Jag har ju ganska fettsnål vaniljyoghurt och lättmjölk, men det smakar ju mest frukt och det är det viktigaste :) banan är ett måste i och jag lovar det är sååå mumsigt!

2008-10-22 @ 10:10:18
URL: http://glorytogila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0