Utmanad!

Jag blev utmanad utan Anna min träningskpmis från bruks; http://pelleerovraren.blogspot.com/


Regler...
Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna till den som utmanat dig.

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knasiga..

Utmana i slutet av inlägget genom nämna deras namn och länka till dem.

Låt dem få veta att de blivit utmanade!!!

1. Jag har väldigt svårt att ta kritik när det gäller något om mig själv, som jag gör fel eller kan göra bättre, men inte ex när jag tränar hund eller när jag red för då var det bara bra o få sån kritik.

2. Jag får kramp i magen när jag äter lök tyvärr eftersom jag tycker det e gott. Undatag för vitlök som går bra.

3. Jag vill i framtiden öppna ett litet hundpensionat där jag vill erbjuda hundbad o massage o även ha lydnadskurser där. Även en annan verksamhet med får men den e lite hemlig än ;)

4. Jag har ganska kort tålamod i de flesta situationer men dock inte Alla!

5. Jag älskar att spela instrument (gitarr, trummor o piano) men ser inte så mycket mening i det längre eftersom jag har såna problem m scenskräck o även att spela för vänner o familjen.

6. Jag tycker om att vara ute o gå i naturen o vara ute o fågelskåda o fotografera!

7. Jag brukar ofta få hicka när jag är mätt.

Jag utmanar:

Alla som vill

Kommentarer
Postat av: Lord

skojj info :P inget jag inte visste om dock ;O

2008-11-04 @ 20:01:03
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Vad snäll du är som utmanar alla som vill! Så snäll var ju inte jag...hihi! Roligt att få veta lite andra grejer om sina kompisar! Så du tränar rutan? Kan du ge mig lite tips på torsdag???? Ska bli så kul, har saknat att träna med er!!!

2008-11-05 @ 08:26:48
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0