Träning på bruks =)

I dag träffades jag, Jenny o Camilla nere på klubben o tränade lite hund! Det gick faktiskt väldigt bra för alla av oss! Det var skoj o se de andra träna för det hade jag inte gjort!

För Kimbas o min del ska jag träna lite mer på apporteringen *suck* o platsliggingen gick super idag o även linförigheten där Jenny kommenterade att hon tyckte jag gick lite långsamt o när jag gick lite mer raskt följde Kimba med på ett helt annorlunda sätt :D
Sen hoppet gick super, likaså rutan m tanke på hur lite vi tränat den =P o sen ställande under gång får jag backa några steg i eftersom dte var längesen vi traglade det =P

Vi pratade om att ev träna på onsdag nästa vecka den 3 December, men jag får meddela (om ni läser det här, hör även av mig på annat sätt) att jag tyvärr inte kan då... Tyvärr. Men gärna en annan vecka!!

Lite bilder!! inte det bästa m tanke på ljuset, vädret o min gamla kamera!



"Jenny o Zorro!"



"De igen!"



"Belöning vid läggande under gång!"



"Camilla m briarden Nouchi!"



"Massor m belöning efter momenten!"



"Apporteringsdax... Sån pälsboll :)!"

Kommentarer
Postat av: Gila

Snöade där???

2008-11-27 @ 23:06:54
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Lord

Wow, det var en fin briard! :D Faktiskt! ^^

2008-11-28 @ 09:57:39
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: jenny

Hej! Så kul det var att träna! Synd att du inte kan på onsdag. Jag skulle behöva komma i kontakt med Camilla för att höra om hon tänker komma... men jag har ju ingen av era telefon nr eller mail adr. Kan inte du ringa Anna och få mitt nr av henne och sen ge det till camilla och be henne ringa... haha vilken soppa! Annars kanske du kan föreslå nån ny dag?

Ha det bäst!/Jenny

2008-11-28 @ 16:14:58
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0