Klickerskoj!

Jag älskar klickern!! Brabrabra uppfinning! Här kommer 2 videos på mig o KImba, lite hur vi använder den :P
I första har jag då en platta som hon ska upp o ställa sig på, men sen vill jag att hon ska lära använda sig sina bakben så då vill jag hon ska ta steg åt vänster =P Jag gör LITE "fel" i filmen för jag skyndar på det lite genom att flytta mig så hon flyttar bakbenen, men jag ska använda det på sätt o viss i mitt freestyle-program o det ska snart börja fixas till så jag påskyndar det en smula =P



I den andra har jag mitt ridspö som jag har lite planer på att ha i freestylen också men inte säker längre, men här ska hon iaf dutta m nosen på den yttersta spetsen :)



Kommentarer
Postat av: G

Hon vet iaf vad hon ska göra med ridspöet! :P Får jag också godis kan jag göra samma sak haha. Eller du ger henne inget utan det är bara klicket som är hennes belöning?

2008-11-18 @ 09:00:27
Postat av: Linda och Lucas

Ni är så duktiga! Jag e imponerad. När vi skaffat vår nästa valp konsulterar jag dig =) kram!

2008-11-18 @ 09:37:42
URL: http://lucawilner.blogspot.com
Postat av: Lord

jätteskojj o se på filmerna! :D Hon e så fantastisk o kan tänka själv :)

2008-11-18 @ 11:00:24
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0