Helgens händelser =)

Det blev ingen spårträning i lördags. Kimba kände inte för det i fredags. Jag hade packat bilen o allt var ute o jag skulle bara in o hämta hunden för o sen bege oss till VInslöv. Men hon kom inte när jag kallade o jag tog kopplet o hon reagerade inte, mamma satte på henne halsbandet o jag skulle hämta henne men hon ville inte gå m mig o innan på dagen tyckte jag att hon grät, hon var lessen. Så hon hade inte någon bra dag så vi stannade hemma =) Istället kom Lord ner o i lördags åkte vi till skogen o gick en mysig runda o fotograferade en del =)



"Jag o Kimba i skogen!"



"Vi igen..!"



"Hopp över stubbe men kameran fokuserade på stråna framför istället!"



"Min familj, Lord o Kimba!" <3



"Lord i ett träd!"



"Kodakmoment *click*!"



"Söte-hund!"



"Lite balansövning, få henne till o gå på staplade träd. Så duktig!"


I går var vi inne på valputställningen! Det e alltid lika kul o kolla på söta hundar o massor utav saker att shoppa o fina briarder. Tycker inte att Kimba liknar nån där alls eftersom hon har sin charm o personlighet men alla har sån typiskt drag. Det e skoj, ska bli kul o se hur våra nästa valp kommer att bli =)
Köpte en ryggsäck till Kimba (som passar denna ggr) o 2 grisöron vars ett till Kimba o Cocos, ett reflextäcke till Cocos nu när det bli mörkt så tidigt, en matskål till Cocos o ett kex till Kimba som hon skulle få när Cocos fick sin mat. Den uppskattades...



"Hennes ryggsäck!"



"Kexet hon fick.. Mmm så gott!"


I dag tränade jag lite klicker i uterummet. Klickar in henne på mitt ridspö som ska vara till hjälp till våran freestylelåt o sen även har pappa gjort en platta till oss som jag ska klicka upp henne på o sen ska jag få henne att snurra o lära henne använda sina bakben!



"Börjar förstå det lite smått nu!"



"Plattan som hon ska ha frambenen på!"
(Kommer snart en film från youtube på oss)

Kommentarer
Postat av: gila

Bilden där hon slickar sig runt munnen skulle man vilja ha som förstoring ovanför sängen för att bli på bra humör varje morgon :) UNDERBARA hund!! Allt hon gör blir så sött :P

2008-11-10 @ 14:15:32
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Lord

såna fina bilder från skogen! :D O alla andra m :D Det var jättemysigt i helgen :) Tack <3

2008-11-10 @ 22:52:12
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Ser framemot youtube-filmen!!! =)Det kanske man ska lägga ut på Pelle också... Hum...

2008-11-11 @ 08:21:39
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0