Åkte till Lord

image3


I går åkte jag upp till Lord, bara det e en väldigt bra träning i sig, men Kimba e så fruktansvärt okomplicerad att ha m sig så det gör allt så lätt :) o ännu bättre var att de som satt vid de 3 andra sättena vid oss var trevliga o pratade m oss hela tiden =)
När jag kom upp till vinslöv gick jag runt o sen tränade jag m småbarnsfamilj som störning som lekte på en lekplats. Blev väl alla momenten i Lydnadsklass 1 o det gick bra men det var så varmt så hon var lite seg =) Himla skoj att apporteringen har börjat gå bra :D det gör mig så glad :D
Sen hade jag henne lös på en lång mysig väg o lekte kurragömma så det var hon som skulle hålla koll på mig o det gick bra =)
I dag gick vi en runda m henne o det gick också skitbra. Vi gick in på fotbollsplanen där vi släppte henne o så skulle vi se fall hon "vallade" oss om vi gick åt varsitt håll, men hon höll sig hos mig hela tiden så det gick ju inte så som det skulle gå =P
Snart ska vi åka hem o då blir det ju liknande träning ner, men det ska säkerligen också gå bra :)

Tack o hejs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0