Veterinärbesök + träning =)



           "Nåt mer du ville jag skulle göra matte?"

I dag kom jag ner från Lord vid 10tiden o sen var det bara att sätta sig i bilen o köra till veterinären, hon skulle få tömt sina analsäckar. Alltså shit sån hund jag har, kom in, helt cool lugn o 2 andra snubbar hade problem o hålla sina hundar.. Kimba hoppade självmant o frivilligt upp på vågen som stannade på 32.16 kg o sen satt där tills vi gick in :)
där var hon så snäll o stod o hängde m huvudet i min arm när veterinären pillade där bak o det var ju inte skoj :/
Men sen tusan var hon lycklig när vi gick till bilen :D

Nu senare på eftermiddagen/kvällen åkte jag till bruks för o träna m 2 andra från kursen :) det var trevligt o det gick väl.. hyfsat.. Tycker synd om Kimba, hon kan inte ha det lätt :P nu måste jag bli Ännu roligare, träna minimalt lite lydnad o massor av bus o lek. Ska prova några nya lekar/aktiviterter som jag fick tips på så vi varierar oss en aning iaf :)

Nu ska jag o sova ;D gonatt

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Hej Pamela å Kimba!!! Jag hittade er! =) Tack för en väldigt trevlig träningskväll, hoppas vi kan göra om det?!

Sov så gott, vi ses imorgon i Skurup!

2008-06-17 @ 21:32:36
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0