Inspirerad till tusen!



Var i dag inne o hämtade den ena boken som de redan hade hemma i affären o efter 1½ h var den redan utläst o den var så skoj o helt inspirerande. Satt hela tiden o funderade på olika låtar man kan börja o prova på det till så småningom o nu känns det som om jag har 100 olika förslag, får se fall vi kan göra något skoj utav alla mina tankar. Men iaf, när boken var utläst o jag gått o funderat i min lilla värld tog jag min fluffshund o gick ut o började på lite nya moment. Några av momenten kunde vi redan men Långt i från alla så vi provade på lite enklare till o börja m o Kimba verka tycka det var skoj, göra saker "inte i fot-position o helt perfekt" o ändå få massa godis. Helt underbart o hon hade sån fart o glädje o nästan för mycket iver men hellre det! Har även kollat på youtube o fått ännu mer inspiration, där e de som e riktigt bra, det har varit så skoj o kollat på, sån kontakt o sån glöd de har i sina hundar :D skitskoj!


Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Vad kul när man blir inspirerad! Ser framemot en uppvisning i freestyle, gärna till en hårdrockslåt! Ha det gott, vi ses ikväll!!!

2008-06-25 @ 08:09:57
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0