Dagens träning :)

I dag tränade jag lite moment till freestylen i morse o i eftermiddags tog jag Kimba o min nya kamera o gick ut på en fotorunda :) alltid lika skoj!
Men nu i kväll var det dags för bruks. Första veckan på X antal månader då jag inte har tränat nån lydnad överhuvudtaget! O i dag gick det ändå helt okej, hon måste bli mer frammåt i läggande o ställande under gång, för där e det precis som om hon väntar på att kommandot ska komma.. Men annars e jag nöjd :)
Hon är även lite deprimerad just nu o mår inte helt 100 så jag e väldigt nöjd =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej!

Såg ju inte din träning idag!

Men Doggy har också gjort så i perioder -

"gått & väntat på kommandot"..

Då har jag gått & gått och inte gett ett enda

kommando, tränat med kommendering "Verkställ - Kommendera - Verkställ - Kommendera "

..men inte ETT ENDA kommando från mig.

Bara för att han ska lära sig att det är jag &

vare sig han eller tävlingsledaren som bestämmer när :o) Bara ett tips i all välmening!



Hoppas du får en fin födelsedag imorgon!

2008-06-26 @ 00:26:53
URL: http://www.madofi.se
Postat av: Anna & Pelle

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN PAMELA! Hoppas du får en bra dag!

2008-06-26 @ 08:10:30
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Anna & Pelle

Hej Pamela! Tänkte träna i Oxie (brukshundklubben) på måndag klockan 17.00! Hänger du på?

2008-06-27 @ 13:09:16
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0