Träning m smörgåstårta!

Igår så hämtade jag o Lord Camilla o Nouchi sen körde vi till bruks o väntade på Anna,Malin o Linda. Vi skulle ha en minitävling, men det var bara Anna, Malin o Camilla som var med. Linda o jag var hundlösa så jag o Lord var publik o Linda var domare o tävlingsledare. Det gick väldigt bra för de alla! Så himla skoj så i slutet av mars ska alla vi (om Kimba e frisk tills dess) tävla nere i Veberöd! Då tusan ska våra 1:a pris komma!
När de var klara så åkte vi hem till Malin o åt hemmagjord smörgåstårta! O satt o snackade o så! Det var trevligt.
Glömde helt bort att jag hade kameran m mig, så det blev tyvärr inte så många bilder ;(



"Nouchi, sån sötis!"



"Väldigt god smörgåstårta. Tyvärr var där lök i märkte jag men den var så god!"



"Molly som vill att matte ska spilla, o Guinness som slickar sig om munnen när han ser Molly.. Sånt drama där var igår!"



"Kramkalas!"

Kommentarer
Postat av: jenny

Verkar ha varit en mysig dag! Zorro är helt stressad av smällandet, så det är knappt lönt att gå ut med honom... får hålla till i trädgården några dagar nu. Är Kimba mycket halt fortfarande?



kram Jenny

2008-12-30 @ 17:48:14
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com
Postat av: Lord

Det var trevligt och speciellt skojj var det och se hur andra tränar hund och beter sig vid hundar. Snappade upp mycket smått o gott! Och på tal om det så var det en jättegod smörgåstårta!! :D

2008-12-30 @ 19:57:27
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0