Liten uppdatering om mina juldagar!

Julafton firades uppe hos Lord. Först körde vi till hans farmor o farfar o åt o åt o åt o kolladepå Kalle o åt lite till. Sen körde vi hem till Lord igen o där spelade vi julklappsspelet o sen delade vi ut julklappar o sen åt vi ännu mer. Det var trevligt :D Lite bilder därifrån:



"Katta hade gjort plumpudding, den var inte jättegod men den skulle man hälla varm konjak på o sen tända fyr på den så den blev varm!"



"Fikatajm hos Lord farmor o farfar!"



"Lords föräldrar, Jolene o Anders!"



"Lords gran.. Så fin!"


Sen dagen efter körde vi ner till mig för jag skulle ta hand om lille Kimba o dagen efter den 26 firade vi jul m min familj. Mina kusiner från Sundsvall var nere så vi spenderade 2 intensiva dagar tillsammans. Först åt vi o sen spelade vi julklappsspelet o sen delade vi ut julklappar o sen avslutade vi dagen m att sjunga singstar, behöver jag säga att jag e oövervinnling?! :p haha



"Vårat julbord!"



"Folk!"



"Cocos var inte så glad över att få vara i mammas o pappas sängkammare under tiden vi åt!"



"Sen var det dags för julklappsspelet!"



"Cocos som letar efter sina julklappar o Kimba som e på väg att hjälpa till!"



"O min apporterande hund hittade sin julklapp!"



"Angelika läste upp en dikt till mormor o morfar, den var faktiskt lite rörande!"



"Singstar som avslut på en bra kväll!"

Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

SÅ mysigt ni haft det! Kimba apporterar??? Vad har hänt??? Både morötter och paket! Det bådar gott för framtiden Pamela.

Min mamma hade träffat din mamma o cocos i byn, mamma retade sig på att hon inte hade klickern med sig som din mamma hade... haahahhaa!

Ses imorgon!

2008-12-28 @ 20:59:01
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Gila

Vadå oövervinnliga i Singstar??? Ursäkta!!!?? Jag trodde jag var mästaren i det?? ;D Hehe! Men visst det är din blogg så jag lovar att inte säga att jag är mycket bättre!

2008-12-28 @ 22:41:33
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Linda och Lucas

Mysig jul ni haft, massor med släkt och vänner! Vi blev inbjudna till våra vänner på gatan brevid, så vi hade oxå släkt och vänner, men inte våra egna haha...men trevligt hade vi! Å spelade oxå singstar, kanonskoj! Ses i em, kram!

2008-12-29 @ 11:53:22
Postat av: Lord

Sån mysig jul :) Har varit jätteskojj! :D Tack så hemskt mycket allihopa! Och ja, dikten angelika läste upp rörde till det för till och med mig!

2008-12-30 @ 19:50:19
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0