Kortfattat om Berlin!

Var nu i helgen nere i Berlin. Det var så mysigt. Härligt o bara komma i väg lite så kort då o då. Mindre skoj var det att jag fick reda på när jag kom hem att Kimba bara hade legat i tvättstugan i de 2 av 4 dagarna jag var borta o väntade.. Ajja, hon blev iaf mycket glad när jag kom hem o lämnade inte min sida på hela kvällen.. Lilla hjärtegull <3
Lite bilder får beskriva trippen!



"Massor utav juldekorationer överallt!"



"Dessa stod på vägen, mellan filerna i de olika riktningarna!"



"Stor gamal kyrka o runt om den var där en julmarknad!"



"Vi åt på ett ställe o i denna ugnen gjordes där pizzor, m levande eld!"



"Stor julkalender!"



"Nicklas o Gisela!"



"O min Lord!"



"Nicklas o jag köpte varsin Hot Lumumba...!"



"Gisela tog en varm choklad..!"



"O Lord e kräsen m det mesta så han fick vara trevligt sällskap..!"



"Gisela på hotellet xD!"



"Vi satt nere i foajen o spelade kotte varje kväll. Behöver jag säga att jag o Lord vann?!"



"Hjärtat sitter o läser en bok, något som inte händer alltför ofta!"



"Nicklas hade lite problem o hitta pengar, men dte löste sig till slut..!"



"En massa får som var mitt inne på en julmarknad. Så fina djur, såna ska jag ha senare också =P!"



"Lord var inte så glad så jag fick hjälpa han!"



"Så mysigt!"



"Vi 4 som åkte!"



"Något som jag blev så förtjust i!!! Crepes m nutella o banan!!!!"



"De hade tänkt ett Lucialjus på receptionsdisken på hotellet :)!"



"Gisela o Nicklas i bussen, Nicklas som fryser om sina fingrar o Gisela som umgåtts för mycket m äldre via hennes jobb!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Jättekul vi hade! :D Jag e bara kräsen när det gäller dricka ;O Älskar dig<3

2008-12-16 @ 22:05:37
URL: http://wildlifepics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0