Julbilder på våra fluffsar :)

I dag har varit en hyfsat bra dag. Vi har gjort lite ärende i stan o sen avslutade vi den m att gå en liten sväng i pildammsparken m Cocos. Måste säga att det går mycket mycket bättre o mamma har börjat på kläm på det där m klicken nu! Jätteskoj =)

Sen kom jag hem o gick på promenad m min Fluff :) Det går väl okej. Hennes 2 hyfsat långa promenad i koppel på 2 veckor ungefär, hon e sååå på G hela tiden o vill springa lös men det får vänta tills det e ännu bättre så jag e säker på att inget händer =)

Sen har jag även tagit lite julbilder på henne =) o även nån på Cocos men hon ville inte sitta still så länge o så dog batteriet i min systemkamera så jag fick ladda det så i morgon gör jag ett nytt försök. Men här kommer några få bilder iaf.
Nu har jag iaf kommit igen m alla mina inläg, nu ska det vara som vanligt :)



"Enda bilden jag lyckades få på de 2. Kimba ser måttligt road ut =P!"



"Min älskling!!!"



"Så söt... Kunde sett lite gladare ut men hon e charmig ändå :)!"



"Sittandes Fluff.. Ser inte fullt så plågad ut.!"



"Närbild när hon sitter. Hon e för söt...!"



"Lilla Cocosnöten fick också vara m :)!"



"Mamma satt o uppehöll henne, men som sagt, ska göra ett nytt försök i morrn.!"

Kommentarer
Postat av: Lord

Den andra bilden ovanifrån e helt enormt fin!! :D Tillsammans m alla andra, men den var lätt finast :)

2008-12-16 @ 22:58:10
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Men hur söta är de? Jag dööör... Pelle såg också enormt plågad ut förra julen när jag tvingade på tomteluva så i år fick jag ha på den istället.

2008-12-17 @ 08:10:49
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: gila

Älskade hundar!! Finaste i världen!! <3

2008-12-17 @ 10:00:11
Postat av: Anna & Pelle

Sambon jobbar med att åka runt till Eons fordonsgas stationer för att serva och laga dem, mycket bilåkande blir det, ibland är de på verkstaden i Malmö och då får hon va med där! Fungerar tyvärr inte med Pelle då han inte gillar att åka bil...

2008-12-17 @ 14:55:20
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Anna & Pelle

Sambon jobbar med att åka runt till Eons fordonsgas stationer för att serva och laga dem, mycket bilåkande blir det, ibland är de på verkstaden i Malmö och då får hon va med där! Fungerar tyvärr inte med Pelle då han inte gillar att åka bil...

2008-12-17 @ 14:55:51
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: Anna & Pelle

Hoppsan, det blev visst publicerat 2 gånger...

2008-12-17 @ 14:56:46
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com
Postat av: mamma

Så fina bilderna blev, hundarna är supersöta..vi måste ta fler på cocos...om de går :) Tack för all hjälp jag får det är därför det går bättre med cocos...tusen tack...god jul !

2008-12-18 @ 08:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0