Dagen innan jul....!

Jo det e sant, men vart e alla julkänslor?!

Ajja, igår fick jag äran att gå m Cocos, mamma hade inte tid så hon gjorde annat o då gick jag m henne :) Det gick iofs inte så bra, det var ingen bra dag i går o mitt humör var inte det bästa så det gick ju givetvis ut över lille Cocos.



"På promenad!"


O eftersom Kimba inte mådde bra så bestämde jag att jag skulle sova ute hos henne, känns lite bättre så låg vi o mös tills vi somnade :) Det var härligt.. Fast sen blev dte för varmt på madrassen o då flyttade Fluff ner på golvet.



"Fluff i våra sängar igårkväll :)!"


För några dagar sen beställde jag en julklapp till Kimba. Var inne o läste på deras hemsida för nån dag sen o då stod det att leveranstiden var ca 3 veckor så då kunde jag ju sluta gå o vänta på att det skulle ramla ner i brevlådan. Så i dag fick jag ett paket, så trodde jag att det var 2 nintendo 64 spel som jag köpt men halvvägs ner på gåravägen stod det "vibri".. Då tusan blev jag glad så i dag max 1 vecka efter kom hennes efterlängtade halsband!
Blev lite missnöjd så fort jag öppnade det för jag hade inte föreställt mig det så eftersom jag har sett Nouchis men efter ett tag o man kollat på det lite då o då så blir det faktiskt finare o finare så nu e jag nöjd :) Kommer bild när hon har dte på sig om nån dag, men så här ser det ut...



"Hennes nya halsband :)!"



"Halvstryp fast inte så det stryper!"

Tog även lite julbilder på cocos i dag :)



"Lille Cocos!"



"En misslyckad bild men som blev lite tuff!"



"Hon var inte så bekväm i tomteluva...!"



"Närbild på lillfluff <3!"

Nu ska jag snart köra till Lord för o fira jul där i morgon :) Tyvärr utan Kimba men hon har det bättre i lugnet här hemma. Så jag får meddela nu att jag kommer Inte på träningen på torsdag kl 15 för Kimba ska vila!!

Ha det så himla bra o God jul på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Lord

Jättefina bilder!! :D Och fint halsband du köpt till henne :) Varför var du inte på bra humör igår? ;(

2008-12-23 @ 16:27:37
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: mamma

Håller med var är julkänslorna??? Aja dom kommer väl..tycker ändå att de ska bli kul att min syster och hennes barn från Sundvall kommer ner..vi ses ju inte för ofta. Du ska se att vi ska nog fixa så att Kimbas ben blir bra..jag ska hjälpa dig allt jag kan. Hennes nya halsband är superfint..jag ska ha ett sådant till Cocos också när hon växt färdigt. Ha nu kul hos Lord och koppla av jag håller ställningen här hemma..Kram mamma,Pappa, Kimba och lillfluffs Cocos. Ses på torsdag..

2008-12-23 @ 18:54:17
Postat av: Tuula

Julkänslan finns här i dalarna så då får ni ta och åka hit. :-) God jul på er. kram Tuula, Diza och tjocka Trullsa.

2008-12-23 @ 19:29:57
URL: http://www.perroflickorna.se
Postat av: jenny

Var har du beställt halsbandet?

Jättefint!

2008-12-23 @ 20:43:00
URL: http://www.vallhundenzorro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0