Bilder från Vinslöv!!!

I går var det hyfsat väder o då skulle jag ju ut o rulla m Kimba. Tog på rullorna o alla skydd o hade en lagom taggad hund som älskar att gå på promenader o hitta på saker. Kom ut, rullade 10 m MAX, sen började det össnöa!! O vi körde på, tog inte så lång runda som jag tänkte mig men hon fick kissat o bajsat o sprungit lite o så o när vi kom tillbaka var vi genomblöta! Kimba Älskar snö så hon busade runt på deras baksida o sen var hon lite trött o då kunde jag tapetsera lite.



"Tillbaka från vår mysiga rullningstur!"



"Kimba tackar =) Nu har hon legat o torkat i annexet lite!"



"Sen ville hon ut o busa lite till, mitt snömonster!"



"Mina byxor blev dyngsura sen vi rullade så det enda jag hittade var ett på shorts från Lord xD!"



"Kimba ligger o myser i snön, tyvärr har hon sträckt sig, vet inte riktigt när, kanske när vi rullade, kanske när hon busade runt i snön, men hon haltar lite idag.. Hoppas hon blir bättre snart =) Hon älskar iaf snö så det e synd att hon inte kan busa när när vi väl har lite!"


Kommentarer
Postat av: Lord

hoppas verkligen att hon blir bättre snart, det var värst vad det snöade ja, o det kom helt plötsligt :P

2008-12-04 @ 23:44:18
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: Anna & Pelle

Brrrrr, ser kallt ut om benen! Roligt att du fått bild på Kimba när hon inbjuder till lek!

2008-12-05 @ 08:21:14
URL: http://pelleerovraren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0