Bilder sen promenaden =)

Innan när Kimba var fullpälsad hade hon MYCKET livsglädje, hon var alltid pigg, framåt, glad o spred sin livsglädje till tusen! Nu när hon e nerrakad e hon ännu gladare, jag tycker det känns som det, hon rör sig Mycket smidigare o hon beter sig lite annorlunda o blir ännu gladare o så när man kommer hem, bara lite lite som hon ändrat i sitt kroppsspråk som får den känslan =) o nu när hon även får vara lös o springa o busa det har också påverkat henne en del o dte känns som om hennes o mina band mellan oss bara blir starkare o starkare hela tiden, jätteskönt!
Har även varit på bruks i dag o tränat m Anna, Malin o Annas mamma Birgitta =) Det var skoj, alltid lika kul. Jag satsar bara för o ha kul m Kimba o hon Älskar budföringen! Att få springa snabbt o få köttbulle för det gör det hela ännu bättre! Sen gjorde jag lite hopp i från mig, även m bra resultat =)
Så här kommer lite bilder på min fluffs!



"Sötehund!"



"Kimba fluffs!"



"Vackraste hund!"



"Hela fluffsen!"


Kommentarer
Postat av: Lord

Så fina bilder! Speciellt den översta! :D

2008-08-26 @ 20:32:27
URL: http://wildlifepics.blogg.se/
Postat av: mamma

hon är den absolut bästa och vackrast som finns...jag älskar henne : )

2008-08-26 @ 20:42:39
Postat av: gila

Kimba är den finaste! Gud vad jag älskar den hunden!! Haha det är det enda jag skriver men hon är så galet underbar den jäkla fluffbollen!!

2008-08-26 @ 21:33:16
URL: http://glorytogila.blogg.se/
Postat av: Avanti

Klart hon e en snygging! Hon e ju en BRIARD! Dessutom en klippt sådan, snyggare kan ingen vara. Matte säger att jag snart ska klippas ner igen för jag börjar bli långhårig. Hon surrar nåt om att det blir mycket lättare att sköta om pälsen då, nu när den där tvåbeningen ska komma å ta plats och tid..... Puss från Avanti!

2008-08-27 @ 08:17:26
URL: http://raveonavanti.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0